Close this search box.

Opskrivning på skolens venteliste

På linket her kan du få hjælp til at skrive dit barn op til den rigtige årgang. Link som fortæller sammenhæng mellem skoleår og fødselsår

Det er lettest at komme ind på skolen i disse klassetrin

0. årgang

Her optager vi 60 elever fordelt i to 0. klasser og en international klasse, S1.

4. årgang

Her optager vi hvert år 8 nye elever, da vi udvider elevantallet pr klasse til 24 elever.

7. årgang

Her optager vi hvert år 24 nye elever, da vi starter en ny klasse.
De nye og gamle elever blandes i 3 nye klasser.

For info eller spørgsmål omkring 0. – 9. klassetrin kontakt Anne Krogh Rye på mail [email protected] eller tlf: 41320051.

10. årgang

Her opretter vi hvert år 4 nye klasser.

De tre klasser er EuroClasses som i Skipperånden gør dig klar til din kommende ungdomsuddannelse.

Den ene klasse er en idrætsklasse, hvor man som seriøs ung idrætsudøver udover det almindelige tilbud kan få/aftale den fleksibilitet, det kræver at udøve idræt på højt plan.

For info eller spørgsmål omkring 10. klassetrin/EuroClass kontakt Claus Gajhede på mail [email protected] eller tlf: 22279043.

Udfyld dette skema og dit barn kommer på ventelisten